Pages

Sunday, July 15, 2012

Cititul, ca o placere



Ce poate fi mai placut decat sa stai pe plaja, la umbra, pe malul unui lac si cu o carte buna in mana? Imi place sa citesc si mi-ar placea sa citesc mai des, din pacate uneori imi ia si cateva luni sa termin o carte.

Cred ca am vazut toate filmele, lansate in ultimii 20 de ani, care prezinta povestea muschetarilor si m-am decis sa citesc cartea scrisa de Alexandre Dumas, Cei trei muschetari. Imi place, pana acum are de toate: actiune, batalii, situatii comice, mister, intriga, comploturi, chiar si romantism. Abia astept sa termin cartea si sa vad prin ce intamplari mai trec cei trei muschetari Athos, Porthos si Aramis, in frunte cu d'Artagnan.

1 comment:

  1. [...] stampila. Pana atunci, va recomand sa va bucurati de o zi calduroasa de vara la strand sau la mare, propunerea mea fiind sa cititi o carte buna, pe un sezlong la umbra cu un pahar de limonada rece in mana. Share [...]

    ReplyDelete