Pages

Friday, July 13, 2012

La tenis cu tata

Sunt multi tineri in ziua de azi care se indeparteaza de parinti, ii evita si nu doresc sa petreaca timpul cu ei. Eu incerc sa fiu mai apropiat de parintii mei si mereu ii invit in excursii, la cinema, la scaldat, la miscare sau la alte evenimente la care mai particip si eu.


Zilele trecute, dupa cateva presiuni am reusit, impreuna cu fratele meu, sa il convingem pe tatal nostru sa vina la o partida de tenis. Nu suntem profesionisti, dar ne place sportul si incercam sa il practicam cat de des putem.


De obicei un copil invata foarte multe lucruri de la parinti, dar e placut sa ii dai indicatii tatalui tau in legatura cu unele lucruri pe care nu le stie, sa vezi ca te asculta si ca pe urma progreseaza, la fel cum si tatal meu a progresat si si-a dezvoltat jocul de tenis.


Va recomand sa aveti cat mai multe activitati alaturi de familie, pentru ca nimic nu e mai placut decat sa ii ai pe cei dragi aproape.


[gallery]

2 comments:

  1. Vai de copiii care nu-si educa parintii. Subscriu la multe chestii care le-ai scris mai sus, dar sunt pe principiul ca nu e o chestie pe care sa o areti. Eu as pastra-o pentru mine. Si acuma tu o sa vii si o zici : "Eh rahat, coae, lasa sa fie un exemplu si pentru altii." Da e adevarat. dar principiul meu e ca familia e ceva ce mai personal si nu as impartii cu toti. Punct.

    ReplyDelete
  2. @aprozar, nu cred ca ce am scris mai sus e o chestie asa personala, pacat de cei care nu fac la fel, eu am scris despre o activitate in familie si nu despre spalat rufe in public.

    ReplyDelete