Pages

Monday, January 14, 2013

Filme vizionate

A trecut un weekend in care nu am avut prea multa activitate si m-am uitat la 3 din filmele din lista de mai jos. Am adaugat si alte filme, in caz ca va plictisiti sau aveti chef sa vizionati un film si nu stiti la ce. 

Hit and Run - putina comedie, putina actiune cu Bradley Cooper, Kristen Bell, Dax Shepard si Tom Arnold. Per total un film bun in care o femeie buna iubeste un barbat rau, care la final devine bun prin incercarea de a-si onora promisiunile facute ei. Nota 8/10.

Life of Pi - va recomand sa vedeti acest film la cinema, la fel cum am facut si eu. Majoritatea actorilor nu sunt cunoscuti, dar nu are importanta pentru ca personajele din film sunt bine conturate, in special personajul principal care trece prin diferite stari pe durata intregului film. Chiar daca in mare parte actiunea filmului se petrece pe acea barca in larg, filmul nu plictiseste, din contra, impresioneaza prin poveste, imagine si efecte. Am o intrebare pentru cei care au vizionat filmul: voi pe care poveste o preferati? Nota 9/10.

The Hobbit - Daca esti fan Lord of the Rings normal ca o sa iti placa si acest film. S-a tot vorbit pe net despre faptul ca s-au hotarat sa faca 3 filme dintr-o carte mica si unele faze sunt exagerat de intinse, cum e cea de la inceput in care gnomii manca bunatatile hobbitului, dar daca ai rabdare sa treci peste o sa descoperi o poveste minunata, cu personaje impresionante si peisaje frumoase. La fel ca si in cazul filmului Life of Pi, va recomand sa mergeti sa il vedeti la cinema. Nota 9/10.

Ted - Ted este un drogat, un afemeiat, un pierdevara, cam ca orice tanar din SUA, singura diferenta e ca Ted e un ursulet de plus. Avand in vedere ca e regizat si jucat de Seth MacFarlane in film veti gasi multe glume gen Family Guy. In rolurile principale mai apar Mark Wahlberg si frumoasa Mila Kunis. Nota 7.5/10.

The Words - un film care te face sa iti doresti sa citesti mai mult, cel putin asa e in cazul meu. Titlul The Words este bine ales, pentru ca cel mai mult la acest film mi-au placut cuvintele, iar jocul actorilor este impresionant. Printre ei ii veti vedea pe Dennis Quaid, Jeremy Irons, Bradley Cooper, Zoe Saldana si Olivia Wilde. Nota 8.5/10.

Seven Psychopaths - atentie, acest film poate provoca irascibilitate! Ati mai vazut filme ciudate pana acum? Si eu, dar nici unul asa de ciudat ca acesta. Nu stiu de unde sa incep, nici nu stiu in ce gen sa il incadrez, e comedie, e actiune, dar e mai mult decat atat. Printre actori ii veti vedea pe Colin Farrell, Christopher Walken si Woody Harrelson. Nota 7.5/10.

Hotel Transylvania - Nu e cea mai buna animatie din 2012, dar e ok de vizionat. Are unele mesaje bune, cum ar fi sa renuntam la prejudecati si cateva situatii comice placute. Mi-a placut si numarul mare de monstri care apare in film si modul in care au fost creati. Printre vedetele care au dat viata personajelor ii veti auzi pe Adam Sandler, Andy Sambers sau Kevin James. Nota 7/10.

2 comments:

  1. La care eu zic: Suits... este serial dar chiar merita vazut. E adevarat de tot.

    ReplyDelete
  2. Da, serialul Suits e fain, doar ca aici e vorba de filme. Am sa fac un alt articol despre seriale, dar undeva in viitor

    ReplyDelete