Pages

Tuesday, January 8, 2013

Invazie de muste

Nu suport bazaitul tantarilor, la fel cum nu suport nici zumzetul mustelor. Nu imi place sa le vad in jur cum se aseaza pe tot ce gasesc, indiferent ca e mancare sau orice alte obiecte de pe birou.

Nu stiu ce s-a intamplat ieri, avand in vedere ca e iarna si afara erau sub 0 grade, dar am avut parte de o invazie de muste.
Batea placut soarele, incalzea apartamentul, asa ca am deschis geamul de la bucatarie sa aerisesc putin, stiti voi, e geam din ala micut pentru aerisire.

Cam dupa 30 de minute am mers in bucatarie sa imi iau ceva de rontait si deja 4 muste roiau in jurul meu. Am inchis usa de la bucatarie si am inceput sa vanez. Pe primele 3 le-am prins din prima, iar pe a patra a trebuit sa o fugaresc putin.

Cred ca ele au simtit ostilitatea mea ca au inceput sa ma atace tot mai multe muste.
In total, in decurs de vreo 3 ore am omorat in jur de 15 muste. Oare azi o sa imi dobor recordul?

1 comment: