Pages

Wednesday, March 6, 2013

KFC isi deschide franciza in Gold Paza, Baia Mare

Stiu, pentru unii e un lucru banal, dar pentru altii e un vis devenit realitate. KFC isi deschide franciza in mall-ul Gold Plaza din Baia Mare. In sfarsit vom putea manca din acele preparate atat de gustoase, dar atat de nesanatoase pentru corpul uman.

Am mers aseara in mall sa imi spal masina si intre timp am zis ca ar fi bine sa si manc ceva, ca nu mai mancasem de la pranz. In timp ce savuram mancarea delicioasa de mall am vazut ca se deschide un nou fastfood, dar la inceput nu l-am bagat in seama pentru ca astea oricum apar si dispar ca ciupercile dupa ploaie. Doar la final, cand au montat sigla am vazut ca treaba e serioasa si ca este vorba de celebrul lant de fast-food KFC.

Mai auzisez zvonuri prin iarna, dar promisiuni au fost multe si eu nu cred pana nu vad.
Acum lumea va avea un punct de atractie si va merge mai des la mall, si presimt ca celelalte fast-food-uri vor avea viata scurta, avand in vedere ca oricum majoritatea vindeau imitatii dupa celebrele produse KFC.

Pofta buna, dragi satmareni si baimareni!

No comments:

Post a Comment