Pages

Thursday, May 23, 2013

A fost inaugurat Aquapark-ul din Satu Mare

Satu Mare e pe drumul cel bun, azi a fost inaugurat Aquapark-ul de la Noroieni.
Partea buna e ca acesta va avea piscine interioare cat si exterioare, ceea ce inseamna ca va fi deschis pe tot parcursul anului.

Aquapark-ul are 5 piscine exterioare, una de relaxare, una termala, una semi-olimpica (nu stiu exact ce inseamna asta, probabil produce semi-campioni olimpici), una pentru copii si una cu topogane, precum si 4 piscine interioare.

Printre serviciile oferite avem Welness si Spa, 7 saune de diferite tipuri, dintre care cea mai interesanta mi se pare cea de tip salina care are peretii construiti din cuburi de sare de Himalaya, hidroterapie, kinoterapie, masaj, precum si un loc de joaca pentru copii.

Aquapark-ul va fi deschis publicului incepand cu 1 iunie, de dimineata de la ora 9, pana seara la ora 20, cam scurt program dupa parerea mea, o persoana care iese de la munca la ora 17 nu prea mai apuca sa se relaxeze dupa o zi stresanta.

Capacitatea parcului e de 2.000 de persoane pe zi in sezon si 500 in extrasezon, destul de putin avand in vedere ca in vara trecuta strandul din oras a prins zile cu peste 10.000 de vizitatori pe zi.

Pretul unui bilet de intrare e de 30 de lei pentru adulti, 20 pentru studenti si pensionari, 15 pentru copii intre 3 si 14 ani, iar copiii sub 3 ani au intrare gratuita. Pentru servicii de sauna mai trebuie sa platiti 10 lei, eu nefiind fan nu sunt prea interesat. In rest, pretul de intrare mi se pare destul de corect, avand in vedere serviciile care le ofera, fiind inclusa si intrarea la topogane. Sper ca de acum inainte romanii sa spuna "Te pup, pa-pa!" Aquapark-urilor din Ungaria si sa tina banii in tara.

Anul trecut a fost deschis strandul din oras, acum se deschide aquapark-ul, ne mai trebuie un mall si drumuri bune si apoi Satu Mare se va putea numi cu adevarat un oras european.

Sursa: Satmareanul.net











5 comments:

  1. arata bine, o sa ne relaxam la vara bine de tat-)

    ReplyDelete
  2. Pachetul pe o zi intreaga cu toate serviciile incluse, din cate informatii am eu e de 45 lei. Unii zic ca e mult, altii ca nu. Ca si o comparatie: de curand am platit la Aquarium in Debrecen 68 de lei intrarea plus drumul. Acum urmeaza sa vedem si serviciile...

    ReplyDelete
  3. Am fost si e ok. Serviciile la superlativ.Atentie la obiectele personale, conform regulamentului de ordine interioara firma nu raspunde daca iti dispare ceva. Mie mia luat cineva papucii de plaja( din greseala sau poate nu?)

    ReplyDelete
  4. Tot in Ungaria voi merge ... pana nu voi mai vedea mitocania tipic romaneasca... asta e!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate ne si explici la ce te referi cand zici "mitocania tipic romaneasca". Eu am fost in weekend si nu am avut parte de asa ceva.

      Delete