Pages

Wednesday, June 27, 2012

Avionul mai si intarzie


Am fost plecat in concediu si nu am mai apucat sa scriu pe blog, speram ca o sa reusesc, dar chiar daca esti un hotel de 5 stele se pare ca nu e obligatoriu sa oferi internet wireless clientilor tai.

A fost un concediu foarte frumos si am avut parte de mai multe intamplari interesante, unele placute, altele deloc si in continuare o sa va povestesc o parte din ele.

Una din intamplarile neplacute a fost ca avionul nostru a avut intarziere de mai bine de doua ore, nu stiu exact motivul, reprezentantii aeroportului ne-am spus ca un avion din Cehia a avut ceva probleme si asta a cauzat intarzierea altor avioane. In cel moment eu mi-am pus doua intrebari:

1. Ce se intampla in cazul in care tu intarzii la avion?
Noi am avut plecare din Budapesta de la ora 16.50, ne-am trezit si am plecat devreme ca sa ajungem la timp la aeroport, dar ce se intampla in cazul in care intarzii, din cauza ta sau a altor persoane? Banuiesc ca e destul de simplu: pierzi avionul, pierzi concediul, pierzi banii si te trezesti cu o gramada de nervi. In schimb...

2. Ce se intampla in cazul in care avionul intarzie?
Aici situatia e putin mai complexa, in functie de durata de intarziere sunt mai multe aspecte care trebuie luate in calcul. Cand am ajuns la check-in reprezentantii aeroportului ne-au anuntat de intarziere si ne-au inmanat un document in care ne explica situatia si ce rezulta din aceasta. Am vazut ca majoritatea calatorilor nu au citit acel document, dar cum aveam cateva ore de pierdut am zis ca nu strica sa ma informez putin. Noi am zburat cu Travel Service (fiecare companie are propria politica) si uite care sunt concluziile.
Daca avionul intarzie sub doua ore, primesti un simplu “Ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate.” si “La revedere!”. Daca intarzie peste doua ore, pe langa scuzele de rigoare mai primesti si un pachetel cu mancare, nu e cine stie ce, niste sandwich-uri si un suc pentru copii, dar tine de foame. In schimb, daca intarzie peste cinci ore si iti da peste cap planurile tale (sa zicem ca ai de mers la o intalnire de afaceri sau un concert si nu mai ajungi la timp), faci o plangere conducerii aeroportului si in cel mai scurt timp posibil iti vor returna banii.

1 comment:

  1. [...] spus ca am fost in concediu si plecarea a fost din Budapesta. Ajunsi la destinatie, ne-a intampinat ghidul, o doamna de [...]

    ReplyDelete