Pages

Thursday, June 28, 2012

Azi am facut controlul periodic al sanatatii

Periodic nu e chiar corect spus, pentru ca ultima data cand mi-am facut controlul sanatatii a fost cand am dat examenul pentru permisul de conducere si de atunci au trecut mai bine de 7 ani, dar cum toata firma a mers a trebuit sa merg si eu.


Sunt mai multe analize care se fac, unele distractive, altele putin incomode, dar nici unul nu e dureros asa ca nu aveti de ce sa va faceti griji.


Mi-am masurat tensiunea arteriala, glicemia, am facut EKG, apoi controlul auzului si al vederii. Pe urma doamna doctor imi examineaza abdomenul, membrele si spatele, dupa care ma intreaba daca am pietre sau dureri la rinichi, ii raspund ca nu si in clipa urmatoare ma trezesc cu un pumn in zona rinichilor. Am vrut sa o intreb daca e cumva masochista, dar mi-era teama de acele mari care le avea asezate pe birou. Mi-a placut, totusi, cum m-am jucat cu doamna psiholog pe calculator cand am facut testul de memorie.


E o idee buna acest control periodic si daca nu l-ati facut de mult timp va recomand sa il faceti cat mai repede posibil pentru ca e mai bine sa previi decat sa tratezi pe urma.


P.S.: Rezultatele mi-au aratat ca sunt sanatos si doamna doctor mi-a zis ca pot ca manc si sa beau ce vreau. Asta faceam si pana acum, dar e bine de stiut.

6 comments:

  1. @aprozar, am vazut si eu meciul. dar tu ti-ai facut controlul periodic al sanatatii?

    ReplyDelete
  2. Da da! aceleasi rahaturi prin care ai trecut tu, doar ca la mine erau bunaciuni de asistente.

    ReplyDelete
  3. adica ceva de genul asta? http://pikaart.wordpress.com/2012/06/14/tu-stii-acorda-primul-ajutor/

    ReplyDelete
  4. Ma enerveaza doctorii care zic ca poti sa mananci ce vrei.Unele mancaruri sunt mai mult otrava decat hrana.

    ReplyDelete
  5. cred ca era mai degraba o gluma a doctorului. nu cred ca vreun doctor o sa iti recomande sa mananci ceva nesanatos

    ReplyDelete