Pages

Saturday, June 9, 2012

Euro 2012 meciuri 9 iunie


Ieri nu am prins nici unul dintre pronosticurile date.  Sa zicem ca meciurile de ieri au fost doar incalzirea si azi o sa fiu mai priceput in a da rezultatul corect.


Pentru primul meci al acestei seri, Olanda - Danemarca, pronosticul meu e 1, "Portocala mecanica" fiind o echipa mult mai buna decat "Dinamita daneza".


Meciul doi ne aduce doua echipe puternice, Germania si Portugalia, ambele avand sanse de a castiga Cupa. Germania e mai bine cotata, dar Portugalia are cel mai bun jucator al acestui Campionat European si care, impreuna cu colegii lui poate invinge echipa nemtilor. Pronosticul meu e 1.


Tot ieri spuneam ca mi-ar placea sa vad toate meciurile de la acest campionat, dar probabil deja ati aflat toti ca o parte din meciuri vor fi difuzate de Dolce, iar eu nu am Dolce. Totusi, daca doriti sa vedeti meciurile de la Euro 2012, le puteti vedea online aici.

No comments:

Post a Comment