Pages

Friday, June 8, 2012

Euro Cup 2012

Nu sunt un microbist inrait, dar imi place fotbalul si tocmai ma uit la primul meci al Euro Cup 2012. Sper sa reusesc sa vad toate meciurile, mai ales ca se anunta unele foarte interesante.


Sa trecem peste faza ca echipa nationala a Romaniei nu s-a calificat din nou la europene si sa ne rezumam la meciurile din aceasta seara.


Tocmai a inceput primul meci al campionatului intre Polonia, una dintre cele doua echipe gazda si Grecia, campioana de la Euro Cup 2004. Pronosticul meu e 1. Polonia nu e o echipa puternica, dar joaca in fata suporterilor si Grecia e o echipa batrana care nu prea mai poate surprinde, asa cum a facut in 2004.


Celalalt meci din aceasta seara e Rusia - Cehia si pronosticul meu e 2. Aici sunt putin subiectiv pentru ca mereu mi-a placut echipa Cehiei.

2 comments:

  1. Pronosticul meu inainte de inceperea meciurilor(ce am si pariat) a fost Polonia, tot pe ideea de tara gazda si Rusia, ca e mult mai puternica chiar daca esti tu fan Cehia. Momentan asa se arata ca Rusia bate

    Ps: have fun cu blogul

    ReplyDelete
  2. [...] Ieri nu am prins nici unul dintre pronosticurile date.  Sa zicem ca meciurile de ieri au fost doar incalzirea si azi o sa fiu mai priceput in a da rezultatul corect. [...]

    ReplyDelete