Pages

Tuesday, August 7, 2012

Cu telescaunul la Suior, la Cota 1000

In weekend am fost plecat la Mogosa pentru plaja, baie si relaxare. Dupa cateva ore de scaldat ni s-a facut foame si ne-am decis sa mergem sa mancam la restaurantul Suior Cota 1000.

Suior e la 2 minute de mers cu masina de Mogosa si aproximativ la 15 minute de Baia Mare, spre Sighetul Marmatiei.

Ca sa ajungi la restaurant e nevoie sa urci cu telescaunul, pretul unui bilet e de 10 lei, in pret fiind inclusa o bautura, un suc sau o bere din oferta zilei. Plimbarea cu telescaunul dureaza in jur de 10 minute, fiind presarata cu mai multe privelisti frumoase si putina adrenalina, uneori telescaunul ridicandu-se si la o  inaltime de 7-8 metri, alteori prinzand si ceva viteza cand merge in aval.

La restaurant mancarea este buna, dominand in special platourile, dar din pacate preturile sunt putin cam piperate, pretul unui platou pentru doua persoane incepand de la 90 de lei, insa fiind in majoritate clienti straini, afacerea sigur o sa functioneze in continuare. Toata lumea s-a decis sa mance supa de fasole cu ciolan, asa ca mi-am comandat si eu o portie si ca sa fie si mai gustos, am comandat fiecare cate o portie de ceapa rosie. Pretul supei e de 9 lei, al cepei de 4 lei, s-a mai comandat si desert, papanasi cu diferite toppinguri la 8 lei portia.

[gallery]

Va recomand sa mergeti intr-o plimbare pana acolo pentru ca veti putea petrece o zi frumoasa si relaxanta, fiind si zona de munte nu simtiti asa tare canicula de afara.

No comments:

Post a Comment