Pages

Sunday, November 25, 2012

Black Friday: concluzii

Ca o prima concluzie, cred ca o sa am nevoie de o noua tastatura, la cat de mult am abuzat de butonul F5 (refresh) e posibil ca acesta sa nu mai raspunda serios cerintelor mele.
Infrastructura magazinelor online din Romania e la pamant si cel mai bine s-a vazut asta vineri, cand majoritatea site-urilor nu au putut fi accesate perioade lungi de timp, eMag fiind singura exceptie, reusind sa aiba o conexiune stabila in peste 90% din accesari.


Produse au fost multe iar reducerile au fost destul de bune, desi am citit pe mai multe site-uri si blog-uri ca lumea nu era prea multumita de oferte. E adevarat, nici eu nu prea am gasit produsele pe care am dorit sa mi le cumpar, dar asta nu inseamna ca ofertele nu erau bune.

Dupa ce m-am chinuit, fara rezultat, in 2 reprize sa accesez site-urile, prima data in tura de noapte si apoi iar dimineata, m-am enervat, am inchis calculatorul si am mers la showroom-ul Altex sa vad ce oferte gasesc la ei. Asa am reusit sa imi cumpar un cuptor cu microunde Whirlpool redus cu 50% de la 649 la 325 lei.
As fi vrut sa imi mai iau o tableta, un televizor si un aspirator, dar nu s-a putut asa ca acum astept reducerile din luna cadourilor.

No comments:

Post a Comment