Pages

Thursday, November 29, 2012

Cand eMag nu isi onoreaza promisiunile

De Black Friday am cumparat de la eMag, pentru cineva, un televizor.
Nu facea parte din oferta de Black Friday, dar pentru ca nu erau multimiti de produsele din oferta s-au hotarat sa achizitioneze acest televizor.

Am facut comanda si in scurt timp am primit confirmarea pe email, in care scria si faptul ca produsul va fi livrat in maxim 7 zile.
Au trecut 5 zile si comanda inca nu a ajuns. Le-am dat un telefon sa vad care e situatia si mi-au spus ca produsul va fi livrat intre 3 si 5 decembrie, adica aproape la 2 saptamani de cand am facut comanda si nici nu au putut sa imi dea explicatii de ce intarzie livrarea.
Ma gandesc ca e prea lunga deplasarea pana in Satu Mare si onoreaza comenzile in functie de distanta pana la client.

1 comment: