Pages

Saturday, December 1, 2012

Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie

Cand e ziua unei rude sau a unui prieten ii urez tot binele din lume, sa aiba parte de sanatate si cat mai multe bucurii, dar azi e ziua ta, tara mea, si ma gandeam la ce as putea sa iti doresc.
Iti doresc sa fii o tara normala, o tara europeana, unde eu sa ma pot dezvolta atat pe plan personal cat si profesional.
Iti doresc sa fii respectata de locuitorii tai, sa te protejeze si sa te pastreze mereu curata.
Iti doresc sa fii apreciata mai des, nu doar o singura zi pe an si nu doar cand echipa nationala reuseste calificarea la campionatele de fotbal.

Iti doresc sa fii vizitata de cat mai multi straini care sa iti descopere bogatiile si frumusetile unice, fara sa fii injurata sau discriminata.
Iti doresc sa te cutreier mai des, de la nord la sud, de la est la vest si sa legam amintiri si momente frumoase impreuna.
Iti doresc sa fii cum erai candva...

Voi ce ii doriti Romaniei?

In incheiere am sa va las cu o strofa din poezia "Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie" a poetului national Mihai Eminescu:
"Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie,
Tinara mireasa, mama cu amor!
Fiii tai traiasca numai în fratie
Ca a noptii stele, ca a zilei zori,
Viata în vecie, glorii, bucurie,
Arme cu tarie, suflet romanesc,
Vis de vitejie, fala si mindrie,
Dulce Romanie, asta ti-o doresc!"

No comments:

Post a Comment