Pages

Wednesday, January 30, 2013

Am inceput sa merg la cursuri de masaj

Ieri a fost prima zi si pot sa va spun ca imi place, atat sa fac masaj, cat si sa primesc.

Nu vedeam, pana acum, rostul de a merge la sedinte de masaj, decat daca ai probleme cu spatele sau ai un loc de munca stresant si ai nevoie de un mod de a te relaxa, dar dupa ziua de ieri mi-am dat seama ca un astfel de masaj este binevenit oricand, indiferent de stadiul fizic sau mental in care te afli.

Imagineaza-ti ca te afli intr-o ambianta placuta, cu muzica in surdina, cu miresme placute in aer, in timp ce savurezi un masaj de relaxare facut de un maseur profesionist. Nici nu pot sa iti spun cat e de placut, pot doar sa iti recomand sa il incerci ca sa te convingi singur(a).

Dar sa revenim la cursul de masaj.
Acesta este sustinut de doamna Luiza Chirau, care are o experienta de peste 11 ani in domeniu.
Cursul dureaza 10 saptamani, cu patru intalniri pe saptamana, de luni pana joi, timp de 2 ore pe zi si invatam cum sa facem masajul clasic suedez, masaj anticelulitic, terapeutic si chiar masaj de reflexoterapie. Avem parte atat de masajul practic, cat si de o pregatire teoretica, iar la final vom da un test pentru a primi atestatul de maseur profesionist, care este eliberat de Ministerul Muncii si Ministerul Educatiei, fiind recunoscut oriunde in lume.
Costul cursului este de 800 de lei, care pot fi platiti in mai multe rate.

Practica se face intre cursanti, iar in prima zi, fiind doar 3 cursanti, eu am fost cobaiul. Am savurat fiecare parte a masajului facut de catre colegi, la un moment dat erau 4 maini care imi masau placut spatele, iar in unele momente era sa adorm :-D. Cu aceasta ocazie am aflat si eu ca partea dreapta a spatelui mi-e mai rigida.

Abia astept sa termin cursul ca sa pot practica arta masajului intr-un mod profesionist. Pana atunci, va astept cu programari sau cu pareri in comentarii.

2 comments:

  1. Trebuie sa lasi si un numar de telefon unde se pot face programarile! :P Si hai si cu niste oferte ;;)

    ReplyDelete
  2. La pagina de Contact este o adresa de e-mail, se poate incepe de acolo cu programarile, iar pentru preturi mai este timp de discutie. Cursul e la inceput, pana nu imi iau atestatul nu imi permit sa cer bani.

    ReplyDelete