Pages

Wednesday, February 27, 2013

Moldovenii fac muzica mai buna decat noi

M-am uitat in weekend la preselectiile Eurovision si am ramas dezamagit. Nu pot sa cred ca s-au prezentat cu asemenea piese. Nu pot sa zic ca m-a impresionat careva, dar sunt sigur ca, oricare ar fi piesa castigatoare, nu o sa aiba nici o sansa in finala din Suedia.

Intre timp am dat de piesa "Despre asta", cantata de Dara pe care va invit sa o ascultati mai jos. Eu o am pe repeat de vreo 3 zile.


Nu stiu cine e Dara, nu stiu cum arata si nici nu am ascultat alte piese de ale ei, stiu doar ca e moldoveanca si ca aceasta piesa e superba, inclusiv vocea ei, instrumentalul si versurile. Chiar daca piesa este despre sex, nu este deloc obscena, dimpotriva, incanta timpanele si mintea.

Poate ar fi cazul sa invatam putin de la fratii nostri si sa facem muzica mai buna, cu versuri mai frumoase si fara sa scoatem in evidenta orice pitipoanca cu niste forme si o voce de rahat.

3 comments: