Pages

Friday, March 15, 2013

S-a lansat Samsung Galaxy SIV


Si de aceasta data zvonurile au devenit realitate.
Sa vedem mai jos specificatiile telefonului:
  • ecran: 5 inch, Full HD 1920x1080, SuperAMOLED, sticla Gorilla Glass 3, 441 ppi,
  • procesor: octa-core la 1,6 Ghz sau quad-core la 1,9 Ghz, in functie de zona,
  • memorie: 2 GB RAM,
  • stocare: 16/32/64 GB si cu slot de card micro SD pana la 64 GB,
  • camera: principala de 13 MP si frontala de 2 MP,
  • baterie: 2600 mAh,
  • sistem de operare: Android 4.2,
  • 2 variante de culori: White Frost si Black Mist.

Multa lume critica faptul ca cei de la Samsung au ramas fara inspiratie si au creat un telefon identic cu predecesorul sau, dar avand in vedere succesul de care s-a bucurat SGS III au decis sa mearga pe aceeasi linie. Poate ca si eu mi-as fi dorit sa se faca o diferentiere vizuala intre telefoane, dar m-am jucat cu vechiul model si nu i-am gasit nici un defect, nici spatele plasticat ,de care se plang unele persoane, nu l-am vazut ca un inconvenient.

Ma bucura ca au reusit sa il pastreze la dimensiunile lui SGS III, ba chiar l-au facut putin mai subtire, acum avand o grosime de 7,9 mm.


Pe langa modificarile de hardware, Samsung Galaxy SIV a venit si cu mai multe modificari de software, si dintre toate acestea singurile care mi se par folositoare sunt Air View, S-Voice Drive, S-Health si modificarile aduse camerei video, in special Dual Shot si Dual Recording, la restul modificarilor nu le prea vad sensul.

Da, e identic cu SGSIII, dar cand are cel mai performant procesor de pe piata, cel mai bun display dezvoltat pana in acest moment si multe functii folositoare (sau nu), ce altceva ti-ai mai putea dori de la un telefon? Poate o baterie mai buna.

Video-ul de prezentare il puteti urmari mai jos:


1 comment:

  1. Este un telefon foarte bun, atat ca si functionalitate cat si aspect, este placut ochiului, am asteptat lansarea lui.

    ReplyDelete