Pages

Sunday, July 29, 2012

DA sau NU?



Pe langa alte evenimente (vezi Jocurile Olimpice), azi are loc si referendumul pentru demiterea presedintelui Romaniei si intrebarea care sta pe buzele tuturor este "Esti de accord cu demiterea presedintelui Romaniei, domnul Traian Basescu?"

Daca inca nu te-ai decis, uite ce iti propun eu. Ia un pix si o foaie (sau o sesiune Excel) si fa un tabel, o balanta in care sa pui intr-o parte de ce l-ai demite pe Basescu si in cealalta parte de ce nu l-ai demite. Ai trait bine cu Basescu? Daca da, de ce? Daca nu, de ce? Vrei sa continui cu el? Da sau nu, de ce? Daca pleaca Basescu ce variante ai pe viitor, va fi mai bine sau mai rau? La final vezi care dintre cele doua brate atarna mai greu si fa cum iti dicteaza constiinta. Pentru aceasta balanta eu zic ca nu poti sa fii decat subiectiv, pentru ca e vorba de viata ta, de viitor tau.

Eu personal am sa astept, am sa astept ora 21 sa vad care e situatia in statistici pana la acel moment si daca procentul persoanelor care au votat se apropie de 50% am sa merg si eu sa dau cu stampila. Pana atunci, va recomand sa va bucurati de o zi calduroasa de vara la strand sau la mare, propunerea mea fiind sa cititi o carte buna, pe un sezlong la umbra cu un pahar de limonada rece in mana.

No comments:

Post a Comment