Pages

Friday, January 25, 2013

Ce au mai lansat artistii romani #2

Eu nu prea pot trai fara muzica si imi place sa fiu la curent cu ultimele piese si videoclipuri aparute, asa ca hai sa vedem ce au mai lansat artistii romani in saptamana ce a trecut.

Costes in colaborare cu Connect-R au lansat piesa "Vedeta mea", care cica ar fi inspirata din realitate. E o piesa vesela cu versuri nostime, sunt sigur ca va prinde la public.


JerryCo a lansat videoclipul piesei "Pentru tine". Aceasta este o declaratie de iubire pentru iubita lui in care ne spune ca ar face orice pentru ea. Am ascultat mai multe piese de la el, dar parca asta suna mai bine, atat ca ritm cat si ca versuri.


Giulia a nascut si acum s-a intors in industria muzicala cu videoclipul piesei "Un om cu un pian".


Va era dor de putin hardcore moldovenesc? Cei de la Zdob si Zdub s-au intors si ne spun cu mandrie, in noul lor videoclip, ca "Moldovenii s-au nascut".


Alexandra Ungureanu ne prezinta varianta acustica a piesei "Nu am aripi". Videoclipul e filmat in studio, intr-un cadru simplu, in care apare Alexandra alaturi de 3 dintre membri formatiei sale.

No comments:

Post a Comment