Pages

Friday, January 25, 2013

Tableta Nexus 7 e din nou la reducere

eMag vine cu o noua reducere la tableta Google produsa de catre Asus, de aceasta data la variantele de 16 GB, respectiv 32 GB.

Eu am cumparat-o deja, am testat-o si pot sa va dau mai multe detalii.
In pachet, pe langa tableta, vei mai gasi doar incarcatorul care e format dintr-un cablu de date miniUSB si un stecher. Daca vrei casti sau husa, trebuie sa le cumperi separat.


Tableta are un ecran de 7 inci, cu rezolutia 1280 x 800, tocmai buna pentru navigarea pe internet, e-mail, citit carti sau jucat jocuri. Din pacate sticla nu este Gorilla Glass, asa ca trebuie sa ai grija sa nu o scapi sau sa nu o zgarii cu diverse obiecte.

Vine cu un procesor Tegra 3 la 1.2 Ghz, care este rapid si sa misca foarte bine, momerie RAM de 1GB si stocare interna de 16 si 32 GB. Are instalata versiunea 4.2 de Android, dar poti sa faci repede update la versiunea 4.2.1 din meniul Setting --> About tablet.

Bateria este de 4325 mAh, destul e buna pentru o tableta de 7 inci. De 2 zile am scos-o de la incarcat si in medie am stat pe tableta peste 4 ore pe zi, timp in care am abuzat de ea, am instalat mai multe aplicatii pe care le folosesc, am navigat pe internet, m-am uitat la videoclipuri pe Youtube, am citit, m-am jucat. Printre jocurile testate au fost The Dark Knight Rises si Asphalt 7. Au rulat foarte bine, fara sacadari, grafica fiind frumoasa si complexa.

Nu are camera principala, ci doar camera frontala, de 1.2 Mpx, ceea ce e ok, pentru ca eu oricum nu am de gand sa fac poze cu tableta. Nici cea frontala inca nu am testat-o, dar din ce am vazut pe internet, e buna pentru convorbiri video prin Skype sau Yahoo messenger.

Exista si o varianta 3G, care vine doar cu stocare de 32 GB. Daca esti genul de persoana care calatoreste mult si ai nevoie sa fii mereu informat si conectat, aceasta e mai potrivita pentru tine.

Tableta Google Nexus 7 e cea mai buna tableta de 7 inci de pe piata. Pretul este mic, dar performantele si calitatile ei sunt bune. In ideea de a tine pretul scazut, s-a renuntat la unele componente, cum ar fi sticla tip Gorilla Glass sau camera foto principala, dar eu personal nu le vad ca niste impedimente sa nu fi cumpar tableta.

No comments:

Post a Comment