Pages

Friday, December 21, 2012

Cadouri pentru barbatul/baiatul din viata ta

Mai sunt cateva zile pana la Craciun si daca inca nu te-ai decis ce sa ii cumperi barbatului/baiatului din viata ta, poate reusesc eu sa te ajut. Nu prea iti recomand sa ii cumperi haine sau incaltaminte pentru ca sunt rare cazurile cand nimeresti modelul preferat sau marimea potrivita, dar stim ca in general barbatii sunt innebuniti dupa electronice si aici nu prea ai cum sa dai gres, mai ales ca ei se bucura de orice obiect cu multe butoane.
Sa purcedem:

Tableta: e la moda, e cel mai dorit gadget al acestui an si majoritatea barbatilor pe care ii cunosc isi doresc una. Cele pe care le recomand eu sunt Google Nexus 7 la pretul de 1300 lei sau iPad Mini de la Apple de la preturi incepand cu 1650 de lei. Daca bugetul tau e mai redus iti recomand tableta Allview Alldro Speed, nu e la fel de buna ca cele de mai sus, dar e doar la 600 lei.

Smartphone: recomandarile mele sunt cele mai dorite smartphone-uri ale acestui an, Samsung Galaxy S3 la 2300 de lei sau iPhone 5 la 3300 de lei, dar pentru un buget mai redus exista si HTC Windows Phone 8S la 1360 de le.

Aparate de barbierit si tuns corporal: stiu ca iti place ca barbatul de langa tine sa arate bine si sa fie ingrijit, asa ca de ce sa nu il ajuti putin in privinta asta cu un aparat de barbierit Braun la pretul de 600 de lei, redus de la 1000 sau un aparat de tuns corporal Remington la pretul de 184 lei.

Consola de jocuri: stiu, e barbat, are o anumita varsta, dar mereu ii va placea sa se comporte ca un copil si sa joace diferite jocuri, de ce sa nu ii faci o bucurie si sa ii faci cadou o consola de jocuri. Avem Sony Playstation 3 la 1050 de lei sau Microsoft Xbox 360 la pretul de 1100 lei.

Aparat foto: lui ii place sa faca poze, tie iti place sa te admiri in pozele facute de el. De ce sa nu va bucurati de momentele si amintirile facute impreuna prin achizitia unui aparat foto? Recomandarea mea e aparat DSLR Nikon D3100 la pretul de 2000 de lei, redus de la 2700; aparat DSLR Nikon D3200 la pretul de 2200 lei, redus de la 3000 sau aparat DSLR Nikon D5100 la pretul de 2500 de lei, redus de la 3200.

Sper ca am reusit sa iti fiu de folos si, daca imi permiti, am sa iti ofer inca un mic sfat: in caz ca inca nu il cunosti asa bine pe barbatul din viata ta, incearca sa vorbesti cu el sau prietenii lui despre preferintele sale pentru ca e pacat sa dai bani pe un cadou si sa nu fie cadoul potrivit.

Putin mai tarziu am sa revin cu o lista de cadouri pentru femei, asa ca am va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti ce cadouri ati dori sa gasiti sub brad.

Sarbatori fericite!


2 comments:

  1. Poate sunt singurul barbat, dar eu, sincer, chiar nu-mi doresc o tableta. Deloc chiar. In schimb daca vorbim de un TV Led Samsung de 117 cm,Smart Tv, 3D, altfel suna... Haide sa vedem daca Mosul meu urmareste blogul tau.

    ReplyDelete
  2. Tocmai de aceea in articol am scris "majoritatea barbatilor pe care ii cunosc isi doresc una" si televizorul pe care l-ai mentionat trece de 5000 de lei, un cadou prea mare de pus sub brad.

    ReplyDelete