Pages

Thursday, December 20, 2012

Pariem ca maine e sfarsitul lumii?

In Marea Britanie se fac pariuri legate de sfarsitul lumii, dar sansele pe care le ofera casele de pariuri sunt destul de mici si chiar daca ai paria o suma imensa, castigul ar fi nesemnificativ.

Totusi, am vazut ca unii oameni au pariat ca maine vine sfarsitul lumii. Oamenii sunt ciudati, mai sunt fanatici in lume, asta am inteles, dar daca tot crezi ca maine e sfarsitul, de ce sa mai pariezi? Chiar daca ai "noroc" si castigi, premiul oricum nu o sa mai ajunga la tine. Nu mai bine iei banii aia si ii dai pe bautura si pe curve? Macar asa, o sa ai o ultima noapte de neuitat, chiar daca nu o sa mai prinzi zorii zilei de 22 decembrie 2012.

M-am gandit sa fac si eu un pariu si sa ridic miza :-). Daca printre cititori sunt fanatici care cred ca maine va fi sfarsitul lumii, ii invit la un pariu in care eu pun in joc tot ce detin (femeie, masina, hartie igienica, etc) contra tot ce detine el/ea.
Avand in vedere predictia lui Nostradamus legata de videoclipul Gangman Style si faptul ca acesta va atinge maine cifra de 1 miliard de vizualizari, eu zic ca sansele sunt destul de mari ca maine sa fie sfarsitul lumii.

In alta ordine de idei, eu m-as bucura ca ziua de maine sa inceapa, sa continue si sa se termine asa:


Un sfarsit de lume cat mai placut!

Sursa foto: Facebook

No comments:

Post a Comment