Pages

Wednesday, February 20, 2013

De ce ai vrea sa ai cont comun cu partenerul tau/partenera ta pe Facebook?

In ultimul timp am vazut ca au inceput sa apara pe Facebook tot mai multe conturi de genul Ion si Maria din Poplaca, Florica si Vasile de peste deal, si nu inteleg de ce lumea ar face chestia asta.

De exemplu, eu sunt abonat la multe site-uri, blog-uri sau pagini de Facebook de unde primesc multe articole, deci va dati seama ca news feed-ul meu e plin cu sute de articole, poze si diverse chestii inutile pentru prietena mea, care nu ar avea rabdare sa parcurga toate prostiile mele ca sa ajunga la articolele de care este ea interesata.

Oare cei care au conturi comune ce fac? Se uita impreuna la ce poze a mai postat vecinul cu vaca lui? Sau se chinuie sa treaca, impreuna, urmatorul nivel al jocului Candy Crush? Sau au un orar bine stabilit? "Acum stai tu 30 de minute, pe urma ma lasi pe mine!"

Pe de alta parte, asta e o modalitate foarte buna de a-i arata persoanei de langa tine ca nu ai incredere in ea. "Lasa, te tin eu sub control! Sa nu te prind ca ai dat like sau ai comentat la poza cu Maricica care mulge vaca intr-un maieu patat cu lapte."

No comments:

Post a Comment